LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. augusztus 27., szerda

Kedvenc ruhadarabjaim és véleménykifejtés

Gondoltam, ha már mindenkinek van ilyen posztja, én is csinálok :) Viszont egy kényesebb témáról is beszélek a végén.. Ha ennek a 38 ruhadarabnak a felsorolását végigolvasod, akkor egy géniusz vagy.
 1. Nem is tudom, miért raktam elsőnek ezt a ruhadarabot. Sanszos, hogy a közelgő ősz miatt.. :-)
 2. Imádom ezt a farmerdzsekit. Egy csomó ruhához tökéletesen passzol.
 3. Ez a kedvenc pulóverem. Talán a rajta lévő befeketített Grumpy Cat miatt, de előszeretettel hordom.
 4. Ez a második kedvenc bőrdzsekim. Az első pont alatta található.. Egyébként a starbazaarban vettem.
 5. Ezt a táskát viseltem a bemutatkozó bejegyzésemben. Egyszerűen imádom, mivel ez is szuperül kombinálható más cuccokkal.
 6. Igazán sokat hordom azt a nadrágot, mert szinte mindenhez illik.
 7. Ugyan ez :)
 8. Ez a kalap a Killahból van, igazán sokat viselem. Először csak azért vettem meg, mert a régi kedvenc énekesemnek is ilyen van, de aztán megszerettem.. :-P
 9. Ezt az inget még akkor vettem, amikor elkezdtem a játékot. Azóta imádom :-D
 10. Ezt a fölsőt a starbazaarban vettem 2 sd-ért, szerintem megérte ;-)
 11. Ez az az ominózus első kedvenc dzseki.. :-D
 12. Szeretem ezt a pólót. Mindenhez meg, bár ha szvettert rakok rá, kicsit kilóg.. :-P
 13. Ezt a gatyát az egyszerűsége miatt soroltam be.
 14. Ilyen szvettert már régóta kerestem, de csak most találtam meg a Pals-ban.
 15. Ez volt az első platformos cipőm. Imádom ^^
 16. Ez a Callie's picks darab hamar a kedvencemmé vált.
 17. Ezt a cipőt egyszerűen szeretem.. :-)
 18. Ezt a szatyrot táskát csak azért vettem, mert Frida Kahlos. (Kedvenc festőnőm.)
 19. Ezt a szoknyát a katalógusban találtam. Eszméletlenül jól néz ki :-)
 20. Ilyen cipőm egy rakat van a valóságban, így muszáj volt vennem egyet a dollomnak is.. :-)
 21. Nagyon bírom az ilyen bakancsokat, így ez számomra alapdarab.
 22. Az egyik kedvenc cipőm. Nemrég vettem, de már a kedvenceim közé tartozik.
 23. Kedvenc cipőm.. :-D
 24. Ezt a táskát a starbazaarban vettem, nagyon szeretem :)
 25. Ezt a ruhát a stílusa miatt szeretem. Az animeolvasós korszakomból maradt, de azóta egy csomószor hordtam.
 26. Ez a nadrág volt az első starbazaarban vett darabom. Azóta imádom :-D
 27. Ezt a rövid gatyát a starbazaarban vettem 333 sc-ért. Abszolút megérte :-)
 28. Nem szívlelem túlságosan a rózsaszín darabokat, de ez a Cavalli ruha hamar megszerettette magát velem.
 29. Ahhoz képest, hogy ingyenes fölső, igazán jól néz ki és bármivel kombinálható.
 30. Ezt a sapkát a blogon láttam. Ahhoz képest, hogy szinte minden második dollon megtalálható, nagyon tetszik.. ;-)
 31. Ezt kihagytam.. Nem is én lenék.
 32. Ezt a szoknyát eredetileg csak a színe miatt vettem, de mint a kalapot, ezt is egy idő után megszerettem.. :-)
 33. Táskamánia.. :-P
 34. Ez a top is a kezdőcuccaim közé tartozik, de azóta hordom. Bár az utóbbi időben felváltják a basics darabok..
 35. Szintén :-) (Emlékszem, egy hétig gyűjtöttem rá.)
 36. Szeretem az elegáns darabokat, így ezt muszáj volt megvennem. :-D
 37. Ezt a nyakláncot mostanában sokat hordom, megérte rá az a 2 sd.
 38. Ez a Barbie kardigán hamar a kedvencem lett a színösszeállítás miatt :-)


                                                            És innentől jön az érdekesebb rész.

Nem is olyan rég egy lány rám írt, hogy "Miért jelöltél be?" én azt mondtam neki, hogy azért, mert tetszik a dollja. Erre azt kaptam válaszul, hogy: "Nem is vagyok superstar, akkor hogy lennék szép?". Na itt szakadt el nálam a cérna. Ez most komoly? A dollod szépsége nem attól függ, hogy superstar vagy-e, hanem az egyéniségtől. Akár 22 vagy 72 szintes vagy, a stílusodtól függ. Attól, hogy nem majmolsz másokat, akik felnyomják az orrukhoz a szájukat, mert menő. Lehet, hogy te nem érzed szépnek magad, illetve a dollod, úgy vagy csodás. Egyéniségek vagyunk, nem hasonlítunk senkire, és ne is akarjunk. (Persz ha van egy ikertestvéred, az kiköpött olyan mint te..) Igazából erről a dologról úgy éreztem, hogy muszáj írnom.


                                                                           
                           

Nincsenek megjegyzések: