LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. július 3., csütörtök

(Ismét) társszerkesztő kerestetik!

Sziasztok!

Igen, óriási bocsánatkéréssel tartozom, hogy ilyen kevés bejegyzést hozok.Egy kicsit talán alkotói válságban is szenvedek (haha), és ugye az a híres időhiány is problémákat okoz. 
Ezért úgy döntöttem, hogy ismét meghirdetem, hogy lehet jelentkezni társszerkesztőnek. Sajnos az elvárások szigorodnak, ennek ellenére ha kedvet éreztek az  blogoláshoz, érdemes jelentkezni. 
Ezt a  bejegyzés alatt lehet megtenni, a megjegyzések helyén. 

A jelentkezésben az alábbiakat kell megadnotok:

1. Kor? (nem kötelező)
 2. Stardollos neved?
2. Milyen sűrűn tudsz bejegyzéseket közzétenni (hány naponta)? 
3. Miért szeretnél jelentkezni?
4. Van még valami, amit fontosnak tartasz, hogy megossz velünk magadról?
5. Milyen céljaid vannak a blogolással? 
6. Milyen stílust képviselsz a stardollon (öltözet)? 

Köszönöm mindenkinek, aki jelentkezik! Pozitív benyomást tehet, ha nem csak egy-egy szóban válaszoltok a kérdésekre, hosszabban is lehet írni. De a legfontosabb mégis a stílus, és a babád kinézete, öltözete. 

Ölelés! :)


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. Kor? (nem kötelező) -
2. Stardollos neved? cseresznyepite
2. Milyen sűrűn tudsz bejegyzéseket közzétenni (hány naponta)? a hét minden napján
3. Miért szeretnél jelentkezni? szeretném ha minden nap tudnák új bejegyzéseket létre hozni
4. Van még valami, amit fontosnak tartasz, hogy megossz velünk magadról? nincs
5. Milyen céljaid vannak a blogolással? ha rendszeresen írnák a blogotokba a nézetség is emelkedne
6. Milyen stílust képviselsz a stardollon (öltözet)? kawaii

~Maud írta...

1. Kor? -
2. Stardollos neved? LadyCleo2002
3. Milyen sűrűn tudsz bejegyzéseket közzétenni (hány naponta)? Igyekszem hetente minden nap blogolni.
4. Miért szeretnél jelentkezni? Nem is tudom.. Kell valami, amivel lekötöm magam. És hogy őszinte legyek, egyszerűen imádok blogolni. A blogspothoz nagyjából értek.. :)
5. Van még valami, amit fontosnak tartasz, hogy megossz velünk magadról? Régebb a stardollon más emberek stílusát néztem, hogy ha olyan leszek, mint ők, talán szeretni fognak. Megtaláltam az oldalt, végigolvastam minden bejegyzést és megtaláltam a panda sminket. Elszörnyedtem, hoy talán én is oda jutok. Akkor tanultam meg, hogy fő az egyediség. :) (A játékban igazán sminkelni és berendezni szeretek :D )
6. Milyen céljaid vannak a blogolással? Lövésem nincs. Egyszerűen csak imádok blogolni.. Egy sajátot is akartam, de végül letettem az ötletről. És most itt van az alkalom, hogy hallassam a hangom :)
7. Milyen stílust képviselsz a stardollon (öltözet)? Nem is tudom.. Inkább a sajátomat követem. Többször meggyanúsítottak, hogy xy-t másolom, de nem ismerek külföldieket a stardollon. Jó, van néhány lány, akivel tartom a kapcsolatot és pl. amerikai, de ennyi.

Unknown írta...

kor? ( nem kötelező )
Stardollos neved: lajli13
Milyen sűrűn tudsz bejegyzéseket közzétenni (hány naponta)? kb napota, de van hogy kevesebb van, hogy több
Miért szeretnél jelentkezni? Hát.... Én ebben a pillanatban találtam a blogot, de azonnal megfogott, bár nem is tudom mi, de látom, hogy különbözik a többitől. Nagyon szeretek öltöztetni, és egy csomó ötletem van, hogy hogy lehetne ezt a blogot még jobban feldobni. Nagyon szeretnék egy ilyen blog társszerkije lenni!!!!!! :)
Van még valami, amit fontosnak tartasz, hogy megossz velünk magadról? Nagyon szeretem a divatot és a stardollt. a szabadidőm rengeteg és ez a 4. blogom lenne, tehát azért van tapasztalatom. A másik blogom neve: http://nagycsajblog.blogspot.hu/. Stardollos blogból ugyan ez lenne az első, de igazán kipróbálnám, legalább egy kicsit.
Milyen céljaid vannak a blogolással? Céljaim? Olyan nagy céljaim nincsenek, csak, hogy legyen egy stardollos blog, ahova minden stardollozó szívsen jön és talál magának érdekes és hasznos dolgokat. De kimondom, a célom az: Egy nagy stardollos blog legyen (ez) és ne sok kicsi!!ű
Milyen stílust képviselsz a stardollon (öltözet)? Én főleg az eleganciát szeretem és a nagyon nőies dolgokat. Stardollon is főleg ezt szeretném követni, de van hogy nem sikerül.